31 Ocak 2012 Salı

SMASH

The Beginners'da baba oğluna açılırken diyordu ya: "I don't want to be just theoretically gay, I want to do something about it." İşte ben ordaki 'theoretical gay'in sözlükteki ilk anlamıyım. Böyle bildiğin, Dr. Sheldon Cooper ne kadar teorik fizikçiyse ben de o kadar teorik geyim. Artık çok da küçük sayılmayan, ama yasaların çocuk gördüğü yaşım olan 17'ye göre baya bi gey medya tükettim fakat siberalemden sıyrılıp realiteye dönünce dünyanın en bakir insanıyım. Ne 'sonradan yüz kızartan bir öpücük', ne 'tuvalette 'hetero' arkadaşa yapılan gizli saklı bir handjob', ne de bir 'doctor visit gone wild' vakası; hiçbirini yaşamadım. Ha şikayet ediyor muyum? Hayır. Az biraz bi hopeless romanticlik var bende, o yüzden şu an için mutluyum teorikliğimle.
Bu yazının başlığı olan "SMASH" de o bahsettiğim geniş gey medya repertuvarıma yeni kattığım bir dizi. Gey medya kategorisine sokmamın yanlış olduğunu düşünmek isterdim ama hadi itiraf edin, bir Marilyn Monroe müzikali hazırlamaya girişen gey bir besteci ve bir lirisistin, super-gay dansçıların seksi danslarıyla, müzikle, Broadway'le dolu maceraları daha çok geyleri çekiyor. Ama yine de bir Glee değil geylikte. Her neyse, dizinin pilotunu çok beğendim. Glee'den daha fazla zevk alacak mıyım bilmiyorum, ama 'ne olacağını' daha çok merak edeceğim kesin. Glee gibi bazen abartıp anaakım 'megastar'lara tributeler falan yapmayacağını, hep 'kalite' takılacağını bilmek de güzel. Oturaklı, devamlılığı olan, lezzetli bir drama olacak gibi duruyor. British jönleriyle, harbi harbi müzikal tiyatronun içinden insanların elinden çıktığı belli olan orijinal şarkılarıyla, eğlenceli diyaloglarıyla, kalabalık dans numberlarıyla ve aktörlerin fevkaladenin fevkindeki sesleriyle evlere Broadway servisi adeta. Favori karakterim Tom; kanım ısındı kendisine fena bir şekilde. Ayrıca IVY FOR MARILYN! GO IVY!
*Tek bi şey: tam da Ellis karakteri hakkında içimden "GAAAY, YAAAY" diye geçirirken --Tom da "cute" demişken-- Debra Messing'in karakteri "straight, SO straight" demesin mi? Nasıl straight ya, benim gaydarımın açısı falan mı bozuldu n'oluyoruz? İşte subject matter:


Bunun neresi 'SO STRAIGHT' Spagetti aşkına?? Şimdi daha da emin oldum, gaydarım bozuk falan değil, Julia'nınkinde bi sorun var. Zaten bölüm ilerledikçe Tom ve soldaki güzellik abidesi, aralarında gelişecek bir affair'in ilk adımları niteliğinde sahneler paylaştılar. Hadi hayırlısı, merakla bekliyoruz ikinci bölümü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder